tror jag börjar bli sjuk..

åter hemma igen.
efter skolan var tanken att jag skulle gå ända hem och på vägen hämta upp min hund.
såå jag ringde upp ahmed och bad han följa mig hem vilket han gjorde.
hur gulligt var det inte av honom? så himla bäst.
när vi kom hem till mig drack vi smoothie & kolla på hannah montana (han älskar disney...)
iaf, sen drog jag med mamma till överby.
fick med mig lite smink & en finfin tröja med hem. visar den senare eller imorgon.
nu ska jag baka två kladdkakor till skolan!
pusssss


Kommentarer
Postat av: anonym

seriöst, vet du hur fin du är eller?

det är helt sjukt, du ska va så jäääävla nöjd med dig själv, och du verkar så sjukt snäll :)

om alla vore lite mer som du, (a)

2011-03-03 @ 20:05:33
Postat av: MADDES

grymt fin bild på dig

2011-03-03 @ 20:43:32
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback