kopior?

fick nyss en kommentar om att jag och min mamma är kopior?
såå lika är vi väl ändå inte? :D fast ni ser nog det bättre än mig, jag tänker inte på det speciellt mycket..

ska snart cykla (!!) till skolan, får se hur detta går, men förhoppningsvis har det mesta av isen smält bort.
skolan ser ut såhär idag - MT x2 - Spanska - lunch - idrott - matte. rätt chill ändå.
efter skolan vlir det träning, som sagt, sista innan tävlingen.
men ja, vi hörs senare, puss på er goingar!



haha söt man är nu på morgonen

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej fanny, jag måste bara fråga dej eftersom att du har varit där, vet du vart ungdomsmottagningen i vänersborg är? är det där vid tandläkaren? det skulle vara sjukt snällt om du svara, jag vet att du kommer tycka att de är pinsamt att svara på denna, men jag skulle bli så sjuk glad ifall du svara... Jaja, jag läser din blogg varje dag och jag lovar dej, du kommer bli stor! :D

2011-03-04 @ 09:35:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback