"han är inte så perfekt som du tror"

åh blir ju överlycklig när man loggar in och ser alla era fina kommentarer.
ni är så fruktansvärt bra mina läsare! stort tack till er.
det har vart en riktigt jobbig idag och jag vet fortfarande inte hur allt ligger till.
huvudet dunkar och det är nog dags för sängen för min del.
uppdaterar bättre imorgon och i helgen men massa nya bilder och roliga inlägg. lovar.
godnatt!

spotify räddar allt som har med läxor att göra. hiss till den som uppfann spotify!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Va

2011-03-10 @ 23:51:21
Postat av: Anonym

du vet vart ahmed hör hemma så ta tillbaka honom nu fanny,alla människor gör fel ibland och enligt "mina kontakter" så var det inte en riktig kyss utan mer en puss på kinden,och det var ju en meningslös puss som inte betyder nått så vad är det du grinar över ?

dom grejerna din pojkvän gjorde för dig, dom sakerna han köpte till dig,och vem skulle följa med dig hem från skolan bara för att du gick hem ?

jag skulle göra allt för att ha en sån pojkvän och det finns inte många där ute som skulle dö för det ni hade/har ska du veta,

och du vet nog vad det rätta är,

tänk på det bra ni har, för läser man bloggen så verkade ni vara lyckligast i världen,

och han har ju inte ändrat sin relationstatus på facebook än, fattar du inte att han inte kan släppa dig ?

du vet mycket väl att han kan få vem han vill så ta vara på tiden och ta tillbaka honom innan han blir för ledsen/deppig och tröttnar <3



Tack för mig =')))))

2011-03-11 @ 08:21:01
Postat av: Anonym

Jag älskar dig oavsett vad fanny ! Ge mig en till chans så jag kan bli perfekt för jag är inte hel utan dig <3ahmed

2011-03-11 @ 08:47:06
Postat av: stina persson

Måste bara lägga mig i kommentaren ovan. "en meningslös puss som inte betydde nått", det är ju det som gör det förjävligt, att han gjorde någonting som inte betydde någonting för honom men som han visste skulle såra fanny. Det betydde inget, men det betydde mer än förtroendet till fanny? hur fan låter det?

Var bara det jag ville säga, känner dig inte fanny men du verkar vara en smart och fin tjej, stå på dig och gör det som känns rätt! Vet tyvärr hur jävla ont det gör

2011-03-11 @ 17:29:06
Postat av: Anonym

håller helt och håller med stina !

2011-03-11 @ 20:40:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback