lite sen uppdatering sådär..

hej på eer!
helt ärligt så har jag inte orkat sätta mig framför datorn förens nu därför lite sen uppdatering..
hur som helst så var gårkvällen väldigt lyckad! vi var snabba och smidiga med allt som skulle göras samtidigt som vi hade väldigt roligt, iaf enligt mig! så nu är jag 500 kr rikare, underbart måste jag säga.

idag vet jag bara att jag ska träna, annars får vi se.. kanske går ut och solar lite nu när det bättre väder ute (:D) just det, jag ska visa er resten av sakerna som jag köpte igår oxå! :)

hörs snart igen, puss


Kommentarer
Postat av: Anonym

älskar din blogg!! men hur blev den så känd?

vad gjorde du?

2011-06-12 @ 14:52:20
Postat av: Anonym

Gud vad fin du är fanny!

2011-06-12 @ 22:23:57
Postat av: Anonym

Shake tha assss!

2011-06-15 @ 15:24:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback