frågor - svar


Svar; Haha nejdå! Ajjemen här har du svar. Det är väldigt olika med säg 650-800 per dag. Ja, det gör jag. Hmm, haha minns aldrig men ungefär 2 år tror jag..? På vardagar lägger jag mig vid halv 11 - 11 och på helger är det när som helst typ, beror på när jag är hemma osv. :)

nej jag svarar inte på vad jag har för storlek på bh:ar för det är inget jag vill lägga ut i bloggen.


Svar; Hejhej, oj, haha bra fråga men jag har absolut ingen aning, har inte planer på att sluta iaf och nej jag har inte börjat tröttna. kramkram!


Svar; Jag köper dom lite överallt, hittar jag en jag gillar så köper jag den. Men oftast på typ partaj, guldfynd eller ibland ur&penn! :)

Kommentarer
Postat av: isa

hejhej, Älskar din blogg, den är underbart fiin!

Jag undrar hur lång du är?

och när du började färga ditt hår?

tacksam för svar!

pusspådej!<33

2011-06-14 @ 18:03:07
URL: http://isajunttila.blogg.se/
Postat av: En tjej som är osäker

Hur många år var du när du började använda BH?

Använde du topp innan dess?



2011-06-14 @ 18:35:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback