film-kväll med trevligt folk!


extremt suddig bild, men tog iaf en ny förut och ser ni att jag blivit lite brun iaf ?! :D

min eftermiddag/kväll har spenderats med jonnababy! först var vi på donken där jag självklart lyckas göra bort mig.
jag beställde pommes frites och en milkshake och sa aldrig storleken så då frågar ju han i kassan (som var ganska ung);
- vad vill du ha för storlek?
jag; - va? storlek på vad? (jonna viker sig av skratt, även han i kassan är nära på att skratta..)
han; eh, på det du beställde?

HAHAHA, ni som inte tycker det är kul är nog inte bra på att misstolka saker, jag&jonna gick iaf skrattandes därifrån.

sen vidare hem till henne för att sen åka till johannes där vi var på filmkväll med honom, anton,robin&viktor.
mycket trevligt! blev även en biltur ut till ursand med musiken på högsta volym, älskar att åka bil!

tack för en grym kväll, nu blire sängen eftersom jag ska upp vid 7 imorgon och ta hand om tjejerna på gymnastik-skolan! pussspusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback