...

Tjaa. gör ett galet snabbt inlägg här just nu, jag och Elizia sprang hem lite fort för att fixa oss lite ähä..
Så vi ska snart dra tillbaka till grannarna igen.. hörs ikväll när vi har kommit hem från firandet! :D
Kan säga att vi har helt gryyyymt roligt där borta och bilder ska jag försöka hinna visa innan min saknade syster kommer hem! Om jag inte hinner så kommer det upp bilder på min älskade vän Elizias blogg!
Puss! :D

Så här ser jag ut idag (dock har jag haft sne-fläta hela dagen annars) :D
Får en bättre outfit bild senare.. eller imorgon! Kraaam

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad har du för bh-kupa?;)

2011-06-24 @ 20:49:48
Postat av: hanna

Så himmla fin är du Filippa ! <3

2011-06-25 @ 00:44:25
URL: http://hhhhaannaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback