fråga - svar



Svar; Men hörrudu! det lät inge bra alls. tänkte faktiskt komma med lite tips här eftersom jag själv vet hur extremt jobbigt det är. det är faktiskt knappt så jag kommit över mitt ex ännu, och det är ett bra tag sen vi gjorde slut nu.
men iaf, mitt bästa råd är att främst umgås så mycket man kan med sina tjej-kompisar. de stöttar och hjälper alltid + att dom alltid får en på andra tankar. sen kan man försöka se de positiva sakerna med att vara singel, det finns faktiskt ganska många även om man inte vill se på det ur den synvinkeln. du kan även försöka träffa andra killar, inte för att det behöver bli något men det tycker alltid jag är absolut bästa, om man hittar en ny kille som man får känslor för. då glömmer man faktiskt ganska enkelt sin förra pojkvän även om det känns elakt och jobbigt så är det faktiskt så. men,jämför aldrig den nya killen med den gamla. det blir bara fel, tro mig. alla har sina för & nack-delar.
hoppas du fick lite hjälp, kram!

Kommentarer
Postat av: hhmm

tack så hemsk mkt. <3<3

2011-07-18 @ 22:13:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback