hemska kryp..


tre bilder från mellerud igår. bästa farfar.

hoppas ni har sovit gott! det har inte jag, vaknade vid typ 3 inatt av ett sms, sen när jag skulle kolla det så ser jag fukking grön LARV på väggen precis vid min säng!?!? fick panik och hoppa upp. visste inte vad jag skulle göra så jag tog mitt fritidskort och försökte få bort larven, när jag upptäcker att den hänger från en tråd i taket!!!
ville inte väcka pappa så jag gick och hämta typ 3 meter papper och tog bort den med... tror ni jag kunde sova efter det? NEJ. uuusch.. haha töntig jag e men ja! så är det :(

Kommentarer
Postat av: I AM BAAM - Göteborg Edition

EUUUW!! Jag hade inte heller kunnat sova efter det där kan jag ju säga dig. Fy så snuskigt!



Den sista bilden där var jättefin föresten :P

2011-07-25 @ 17:58:36
URL: http://iambaam.blogg.se/
Postat av: Malin

Usch, jag hatar också när man hittar kryp på rummet mitt i natten :/



Söt hund :)

2011-07-25 @ 23:06:04
URL: http://areheim.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback