frågor - svar


Svar; Vaddå saknar...? ;) hehe
Men njae, det gör jag inte, jag klarar mig fint ändå!


Svar; Hej, tack så mycket! Nej, jag plattar inte mitt hår varje dag, men dock väldigt ofta. Nej jag har ingen sån kräm du snackar om, men den låter ju väldigt bra! Vet du vad just denna kräm heter? Jag går till Karolina som har sin egen salong hemma hos sig, därför heter den "Hos Mig". Oj, svår fråga men kaaanske 900-1000? (a) hehe. PUSS.


Svar; Hej Johanna! Åh tack, jätteroligt att höra verkligen! Yes, det har jag allt gjort. Flera gånger dessutom! pusss<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad ska alla dina kompisar gå på gymnasiet? (:

2011-07-05 @ 14:00:52
Postat av: Albulena

Nu är dagens vinnare uppe :)

2011-07-05 @ 14:37:14
URL: http://albanese.blogg.se/
Postat av: jag

vill du bli tillsammans med mig?

2011-07-09 @ 23:38:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback