TRANEMO NÄSTA

åter igen vid datorn efter en sjukt mysig kväll med min grabb.
han har verkligen fått mig på rätt inställning nu inför tävlingen! underbart!! :D
nu jäklar kör vi tjejer, vi ska fan vinna hela skiten & ta oss vidare till göteborg!
som sagt - tävling med gymnastiken imorgon i tranemo :)
samling 8.15 hemma runt 20.30.. alltså dålig uppdatering igen.
men jag hoppas iaf att ni håller tummarna för oss!
puss på er fina läsare.

_______________________________________________________________________________


sv; hahaha verkligen inte min grej.. men faktiskt så gjorde jag&emelie en i liften i hovfjället.
kanske dyker upp när hon skickat den? vi får se. hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback