framme i lindvallen!

hej på er!
sitter här uppe på sälen-hotellet med familjen, riktigt mysigt är det här uppe!
resan upp gick bra, vi kollade på karate-kid under tiden så det gick ganska snabbt.
och som tur var så var det kvällsåkning ikväll så jag och mamma har redan åkt lite.
min bräda är helgrym och jag glider ner fort som tusan i backarna =DD
nu ska vi kika på solsidan sen sova.
och imorgon upp och åka, wiiih.
pussss


jag&syster i våra góa daffar i morse innan vi åkte.
hon vill inte visa sitt ansikte för att hon är osminkad, det är jag med..
men skitsam! det är ju så jag ser ut. :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

har du egen snowboard? :)

2011-02-20 @ 20:38:18
Postat av: anonym

hej på er!

Söta små daffar där du! :D

Eftersom att vi har sett ditt sjukt snygga rum, tror du att du kan visa din systers rum också? =)

2011-02-20 @ 20:59:02
Postat av: khadar

filippa :D

2011-02-20 @ 21:05:53
Postat av: rebecca

helt rätt fanny! du är så fin så! <3

2011-02-20 @ 22:49:06
URL: http://rebeccablomster.blogg.se/
Postat av: filippa

jag visar min inte för att jag är osminkad utan för att jag var extremt ful på just den bilden! -.-

2011-02-21 @ 16:31:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback