Fråga - långt svar


Sv; Jo men sjäälvklart vännen.
Först och främst gick jag in och gillade "idrottstylisten" på facebook. Och en dag så anordnade dom en tävling där man skulle bjuda in sina vänner att gilla deras sida, och då anmälde jag mig till det. Därefter bjöd jag in så många vänner som möjligt och kom upp i flest antal av alla som deltagit tror jag. Sen lottade den ansvarige av tävlingen mellan de som bjudit in, och de som hade bjudit in flest hade en liten fördel, och som tur var drog dom då mitt namn! Så med lite ansträngning och tur blev daffen min! :)


loooove it

Kommentarer
Postat av: rebecca

du är så fiiin fanniiii!

2011-02-25 @ 20:18:15
URL: http://rebeccablomster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback