träna eller inte?

har legat i sängen hela dagen förutom en stund förut då jag klädde granen med syster&pappa! supermysigt.
nu sitter jag här med lite beslutsångest. träna eller inte träna? orkar jag eller orkar jag inteee? bluubb..
vill träna med känner att orken är tvkesam. viktor, jacob&kopp kom ju till mig typ vid halv 2 inatt för att dom skulle vänta på bussen, jag var snäll och lät dom komma in.. så jag somnade inte fören vid 3 typ. men det var kul, fulla var dom så allt var ju kaos haha. :D
julbordet med gymnasiken var oxå rikigt kul. lägger upp lite bilder när jag får tag på några!
nu ska jag anitngen träna eller sova. haha puss
två bilder från italien, tagna från josefin!

Kommentarer
Postat av: emelie

säljer du denna: https://www.facebook.com/photo.php?fbid=464633096755&set=a.474189866755.278037.757266755&type=3&theater

mejla!

2011-12-18 @ 17:20:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback