matteprovet avklarat!!

tjena snyggingar!
kom nyss hem från överby. var där en sväng med mina goa klasskompisar, åt på donknen bland annat och såå.
matteprovet idag gick helt okej, hoppas jag! försökte så gott jag kunde iaf.. får jag ännu ett ig tar jag självmord som martin sa.. haha :(
nu ska jag hur som heelst kolla klart på filmen som jag syster började kolla på igår "jag saknar dig", ni vet boken jag läste? gråter lika mycket till filmen som boken kan jag lova.. usch vilken sorglig film det är.
vi hörs snart, pusss

Kommentarer
Postat av: Line

Fina du, mitt hjärta! ♥

Jag saknar dig, något sjukt!!

Vet inte vart jag ska ta vägen när voxer ligger tomt, smsen är få och chatten på facebook används mer och mer sällan.. Jag tänkte våfflor och så på lördag, du och jag och malin kanske? om ni nu är pepp på det efter fredagskvällen vill säga.. Jag är ensam hemma med silje, och gör hon inget annat måste det förbli så eftersom våra föräldrar är bortresta..

Hemskt ledsen att jag tar detta på bloggen, men det känns som att det hänt något för jag får sällan svar på sms och sånt jag skriver, jag behöver dig fanny, för att orka vardagen.. ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

2011-12-08 @ 20:33:00
URL: http://linees.blogg.se/
Postat av: Carl Berggren

Hyfsad bild, dock fet

2011-12-13 @ 02:31:11
Postat av: Anonym

Shit va nice du är! Får man slicka dig i 2an? :P

2012-01-09 @ 00:28:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback