fail

alltså.. hahaha, gick till statoil förut för att hämta ut ett paket åt mamma, hade då med mig hennes leg och mitt leg.
kommer fram, lägger upp de båda korten och säger att jag vill hämta ut ett paket som står i min mammas namn. då säger hon i kassan; ja absolut, men du har bara hennes leg med dig och jag måste tyvärr ha ditt också. jag; men det är ju där? och pekar på mitt kort. hon bara, nej det är inget leg. jag bara; nähe vad är det då??? :det är ett bankomat-kort.. hade inte en tanke på att korten såg olika ut eller något sånt. gubben bakom mig skratta och där stod jag illröd i ansiktet. usch haha.

fick gjort lite mer plugg förut och ska göra klart resten imorgon då jag även får jullov! UNDERBART.
vart har denna skjortan gått och gömt sig tro?

Kommentarer
Postat av: Max

Så snygg så man dör :$

2011-12-30 @ 05:01:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback