sitter ute på balkongen och läser

shaaaa!
under morgonen har jag inte gjort alls mycket, kollat på top model och varit ute med zack och nu sitter jag ute på balkongen i solen och läser i min bok "Fallen Ängel", har inte kommit så långt än men den verkar bra.
senare vet jag inte vad jag ska hitta på, har inga planer för dagen vilket ändå känns ganska gött, tar dagen som den kommer och hoppas det blir något bra av den.
kanske blir en promenad med kompisen Johan ikväll innan han åker till Holland, vi får se. skulle vara trevligt iaf!:)

men nu åter till min bok, visar upp kläderna snart! puss


haha blek och brunett.. ganska stor skillnad från hur jag ser ut nu när jag är brun&blond..


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad snygg du var i en sån mörk färg!

2011-08-11 @ 18:53:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback