sängen,film,godis. ingen träning för min del idag.

i förrgår flyttade min hanna, stod och kramade om henne och vi båda grät. usch så jobbigt var det..
hanna? jag älskar dig. och ett avstånd längre är inte något problem för oss? ellerhur? du är bäst min andra halva.

idag ska jag bara ligga hemma i min säng med godis och film. mår inte alls bra efter det som hände igår.
behöver tid att tänka igenom saker och allt som har med mitt liv att göra egentligen.
jag ska satsa på bloggen och skolan, det är iaf något som jag vet.
hörs sen, puss


Kommentarer
Postat av: Din Emeloooj <3

Sötnos, hoppas allt blir bra!

Jag saknar dig, och oss.. Du är bäst Fanny, jag älskar dig! <3

2011-08-21 @ 15:10:45
Postat av: en läsare

fanny, var stark, det finns så många som tycker om dej! puss på dej hjärtat och hoppas allt blir bra med dej <3



kan du länka hannas blogg? (:

2011-08-21 @ 17:54:41
Postat av: sofia, [foto & vardag]

hoppas att det blir bättre! :)

2011-08-21 @ 18:06:11
URL: http://sofiaaerikssonn.blogg.se/
Postat av: Anonym

hur lång är du och filippa exakt ? :) <3

2011-08-21 @ 18:18:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback