"imorgon börjar allvaret"

haaaalloj.
sitter i min goa säng just nu (som för övrigt är bästa platsen man kan vara på) och ska snart sova.
är ännu tröttare idag än vad jag var igår känns det som och klockan blev ju bara nyss 22.00?.. tar på krafterna att vara i skolan och en ny klass ;) men imorgon börjar allvaret med lektioner och grejer!

träningen gick fint förutom att jag sträckte låret. dock gör det inte så mycket eftersom jag ändå inte kommer ha tid till att träna i helgen då jag ska till Vara på baskurs med gymnastiken. intressaant.


inte varje dag jag står och tar kort på mig själv när jag äter päron haha! men kameran låg väldigt nära tillgängligt så jag knäppte av en bild förut. och ja, otroligt charmigt måste jag säga..

Kommentarer
Postat av: wilma

2011-08-23 @ 22:42:04
Postat av: Lovisa; En fashionista i Portugal

Supersöt topp! :)

2011-08-24 @ 02:34:29
URL: http://lovvann.blogg.se/
Postat av: en på birger

2011-08-24 @ 16:31:00
Postat av: en på birger (:

varför byte du klass??

2011-08-24 @ 16:31:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback