frågor - svar


Svar; hejhej! den är köpt på ginatricot! ja, det gör vi, vi är som bästa vänner nästan. eller asså, vi är ju syskon så vi bråkar ju en hel del emellanåt men ah, det är ju så det är ;)
tack så jättemycket, puss&kram!


Svar; Haha nej jag burkar gå upp senare ;) kramkram.


Svar; Ja, det gör dom :)


Svar; Nej vi har inte alltid gjort det, det är mer nu dom senaste åren då båda mognat och så som vi verkligen kommit nära varandra och kan prata om allt osv.
tacckk! kram! :)


Svar; taaaack gullunge ;**** -.-


Svar; Hejhej, tack! Ja det är jag, varje sommar brukar vi vara där en vecka och det är mina föräldrars kompisar som har stuga där. :)


Svar; Hejhej! Tack så mycket. Jo, jag har allt funderat på att be Simon min goe designer att fixa en helt ny design med header, meny osv.. men väntar nog ett litet tag till. puss&kram :)

Kommentarer
Postat av: kia

får du dricka för dina föräldrar? :)

2011-08-11 @ 16:40:49
Postat av: rebecca

sv: jaha okej, aha då förstår jag varför jag inte sett dig innan(iaf inte tänkt på) om du vara är där en vecka av hela sommarn, hehe. Men det är ett fint ställe, har vart där sen jag föddes typ, love it! :) /r

2011-08-12 @ 00:17:42
URL: http://byrebeccaaa.blogg.se/
Postat av: Patricia

hahaha, "tack gullunge" ! you go girl! :D <3

2011-08-12 @ 22:55:03
URL: http://patriciatherese.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback