frågor - svar


Svar; Jag kan absolut förstå hur du tänker. Men grejen är den att jag var kompis med Toli långt innan dom blev tillsammans, så liksom.. jag kan ju inte sluta träffa honom och skriva om honom bara för att dom var tillsammans ett tag..? Han är ju en nära vän till mig som jag inte vill förlora. Dessutom är ju min syster & toli fortfarande vänner. :)


Svar; HAHA nej klart jag inte är desperat efter en kille! :)


Svar; Haha ja, det är hon. Men bara typ 2 cm.. ;)


Svar; Jag använder mig av denna:

Light Brown från h&m, riktigt bra faktiskt :)


Svar; Tack så mycket! Jag använder Volume Million Lashes ↓↓ :)

Kommentarer
Postat av: Lizzie_123

hur gammal är du??



börja läsa din blogg precis :)



du är världens finaste ju^^



2011-08-16 @ 14:14:07
URL: http://minilizzie.blogg.se/
Postat av: bäst!

fick dissen att du inte svara på min fråga! :(

2011-08-16 @ 17:53:58
Postat av: Anonym

Snälla snälla, SNÄLLA!

Kan inte du göra en video där du visar hur man tar på ögonsbryn grejen? :)

Jag har en men jag har ingen aning hur man tar på! :(

2011-08-18 @ 20:20:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback