dåligt av mig..

hej bloggen!
mycket dålig uppdatering idag måste jag säga, ledsen för det men har helt enkelt inte haft orken att öppna datorn idag.
drog ju som sagt en tripp till överby med syster och fick med mig en del kläder hem faktiskt! visar er imorgon :D
när jag kom hem så städade jag snabbt på rummet och sen kom ahmed till mig. så kul att få träffa killen igen.
efter att han hade åkt runt 9 gick jag in till malin och pratade med henne, åt popcorn&kolla film. jättemyyysigt!
toppendag verkligen enligt mig.

nu blir det sängen, gick ju faktiskt upp vid 10 i morse.. hehe. första gången på en månad eller något ;) PUSS

svar på många av frågorna jag fått den senaste veckan lägger jag även upp imorgon! så glöm inte kika in.


jag&syster förut idag. älskar dig!


Kommentarer
Postat av: Anonym

har jonna blogg isåfall va heter den?:)

2011-08-10 @ 23:45:43
Postat av: filippaaa !

älskar dig med världens bästa syster <3

2011-08-11 @ 00:18:37
Postat av: hjk

brukar dina föräldrar läsa din blogg? :)

2011-08-11 @ 10:26:30
Postat av: Anonym

hur menar du med ''första gången på länge'' brukar du gå upp tidigare eller senare ?^^ kram!

2011-08-11 @ 13:05:52
Postat av: Anonym

Är din syster längre än dig?^^

2011-08-12 @ 13:21:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback