tidsfördriv

Jag lyssnar på… allt, men just nu turbulens - new kid

Jag mår bäst när jag… är med mina fina vänner eller fina pojkvän

Jag pratar… önödigt mycket ibland hehe

Jag älskar… tanken på att det snart är sommar

Min bästa vän är… bäst?

Min första riktiga kyss… var inte som jag hade tänkt mig

Jag avskyr när folk… drygar!!!!

Kärlek är… det bästa som finns när man har världens underbaraste pojkvän

Någonstans, tänker någon… pååå mig?

Jag kommer alltid att vara… en tjej med galet bra humor

Sist jag grät var… nyss

När jag vaknar på morgonen… kollar jag mobilen

Innan jag går och lägger mig… tänker jag på allt och alla

Just nu tänker jag på… ahmedooo

Bebisar är… överdrivet gooa

Ikväll ska jag… sova tidigt (redan misslyckats)

I morgon kommer jag… sitta på ett tåg till varberg med bästa vännen

Jag vill verkligen… sluta vara sjuk och börja träna som vanligt igen

Jag saknar… att kunna vara sig själv i alla situationer

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback