svar på alla era frågor, del 1

• hur kan ahmed vara 94a medans han går i 2an ? :D
Svar: För han hoppade över förskolan eller vad man säger..? hehe
kan du inte skriva mer om ditt och ahmeds förhållande??? (((:
Svar: Mitt och Ahmeds förhållande är verkligen perfekt. det finns dock en punkt som förstört många gånger och som jag tycker är extremt jobbigt är svartsjukan. vi båda är väldigt svartsjuka och efter mycket som hänt hade vi ett tag väldigt svårt för att lita på varandra. men det har vi byggt upp nu igen och jag litar på honom till 110 %. han är något av det bästa som hänt mig.
• har ahmed haft sex med cornelia? det var väl drf ni gjorde slut ?
Svar: Nej det har han inte. Nja det var inte därför men cornelia var inblandad,ja.
• att vara ihop med ahmed resten av livet (hela, hela livet) eller att göra slut med honom nu & aldrig få ha någon kontakt med honom mer?
Svar: Oj herregud vilken svår fråga.. tyvärr men jag kan inte svara på det.
• hur träffades du och ahmed?
Svar: Eftersom att vi båda bor i samma stad har vi ju liksom alltid stött på varandra några gånger emellanåt, men det var först efter att vi började snacka mycket på msn, facebook osv som vi nog båda märkte att det kändes bra. så vi bestämde oss för att träffas och det var nog det bästa valet jag gjort i mitt liv.
• hur länge har du och ahmed vart tsm?
Svar: Vi har varit tillsammans i 5 månader och 3 dagar idag.
• är ahmed muslim???
Svar: Jajjemen.
• vilken stor lek har din kille på kepserna :P
Svar: 7 / 55,5 cm.
• vad tycker din mamma & pappa om Ahmed?:)
Svar: Det är en känslig fråga, men mamma tycker om honom iaf, det gör hon verkligen eftersom att hon ser hur lycklig han gör mig. och det är jag glad över!
• finns det film med dig och ahmed när du suger av han?
Svar: Nej och vad är detta för fråga egentligen?
• Hur är ahmed som person, eller gillar du han bara för hans utseende ? <3
Svar: Han är helt obeskrivlig. Han har verkligen allt som vi tjejer letar efter hos en kille, han är omtänksam, snäll, har sinne för humor, social bland mycket folk och ja, helt enkelt perfekt.
och aldrig i livet att jag skulle bli tillsammans med en kille bara för att han ser bra ut. finns inte ens. :)
• vilken land kommer din kille ifrån och hur gammal e han?
tror du att ni det händet att ni gifter er nån dag? :)
Svar: Hans ursprung är från Somalia och han är 94;a, alltså 1 år äldre än mig.
Nej, det tror jag inte.
• hur många gånger har du och ahmed haft sex ? xd <3333333333333333
Svar: Hahahaha...



När börja du blogga? - I maj 2009
Vart bor du ? - Jag bor i Vänersborg
När fyller du år? - 2 November
Favorit klädsbutik? - hm måste nog vara Bikbok.
Favorit stad? - Har två; Varberg&Göteborg
Favorit serie? - vet faktiskt inte..
Hur många förhållanden har du haft ? - 6.. varav 3 var seriösa får man väl säga
Har du bara en syster ? - jaapps
Är dina föräldrar skilda? - Nej

• med vem har du haft ditt längsta förhållande med? :)
Svar: Mitt längsta seriösa förhållande är med ahmed, och det är ju inte slut än! hihi.
annars var jag tsm med Johan Brander i ca 6-7 månader när jag var yngre, men det var inte så seriöst.. ;)

• föredrar du bruna killar bättre än vita ?

Svar: Nej, spelar ingen roll om en kille är vit eller brun!

• äter du p-piller isf vilka ?
Svar: Ja det gör jag, Neovletta heter dom.

• hur gammal e du?
Svar: Jag är 95;a, alltså 15 och fyller 16 i år.

kan du börja video blogga? skulle va otroligt kul.
har du bra självförtroende?
du är sjukt fin.

Svar: Hmm..kanske, många som vill det så jag får väl fundera på det.
Ja ganska, har faktiskt fått det på senare tid tack vare er läsare och många av mina vänner.
tack!

• har du bra relation med din syster?
har du bra relation med dina föräldrar?
och vem är din allra verkligen allra bästavän?
:)

Svar: Ja det har jag.
Jajjemen, med dom också.
Min allra allra bästa vän är Hanna Wetterling.
:) !

• vem förlorade du oskulden till?
Svar: Ahmed.

• vilken ställning gillar du mest ;) ?
Svar: Haha Ahmed ditt pucko <3.

• dricker du osv... ?
har du någonsin varit full ?

Svar: Ja det har jag varit. Vem har inte i min ålder..?

• favorit klädesaffär både på internet och utanför? =)
Svar: På internet - Nelly.com. Utanför: Bikbok. :)

Hej Fanny :)
Hur länge har du bloggat?
Och varför ville du börja med blogg?
Kram <3

Svar: Hejhej! :)
Jag har bloggat i snart två år.
Jadu, till en början ville jag bara ha blogg för att skriva av mig, mina känslor & tankar duvet. men det utvecklades och jag insåg att jag faktiskt tyckte det var riktigt kul! så jag fortsatte och det blev en "riktigt blogg" av det så att säga.
kramkram.

när blev du av med din oskuld?
När hade du senast samlag?
Hur är en perfekt kille för dig?
din blogg är grym!

Svar: I november förra året.
I förrgår.
En perfekt kille för mig ska till sättet vara rolig (alltså ha humor), vara omtänksam, inte tänka föör mycket på utseendet, vara snäll självklart, inte vara för blyg men inte heller vara den som alltid ska synas mest - något däremellan liksom. Till utseendet spelar inte så stor roll, bara han har insidan!
Tack!

• vilken blond färg använder du? :)

Svar: HM;s egna, blå förpackning! hehe

• Vad är din största dröm?
Alltså med livet tänker jag :)
puss gumman <3

Svar: Jag har massa drömmar. Men största drömmen är väl att lyckas i livet. Att få en fin kille som man kan skaffa familj och hus med. Ja duvet den biten. Mardrömmen är ju att få leva ensam livet ut. USCH.
puuss <3

löshåret

• Gud va fin du var i löshåret! på den bilden där det står "bra början men tråkigt slut" eller ngt. as fint verkligen!
Svar:
åh tack så jättemycket!!

• vart har du köpt ditt löshår? ser väldigt äkta ut =)
Svar: Jag köpte det på Glitter :)

• Använder du ditt löshår i skolan? För det borde du göra eftersom det är skit fint!
Svar: Köpte det nu på lovet så har inte haft tillfälle att använda det i skolan. Men det kommer jag säkert göra någon gång. Tack!! :)

• varför har du börjat använda löshår ?
Svar: Varför brukar man vilja ha löshår? Svaret är väl självklart eller? Haha det är såklart för att jag vill ha längre hår. Kalla mig fjortis om du vill, har lärt mig att inte bry mig.

Kommentarer
Postat av: Ahmed ^^

älskar dig mest i världen hjärtat <3

2011-04-23 @ 17:13:00
Postat av: Anonym

bara en fråga?

vad kostade löshåret allt som allt ? :D

2011-04-23 @ 21:18:56
Postat av: Sara

Hej ursäkta det är en pinsam fråga hoppas du svarar din blogg jag är 14 år och har hår på magen och bröstet? vad ska jag göra :(

Om du har tips skriv är du snäll

Älskar din blogg

2011-04-23 @ 21:34:06
Postat av: Sara

Hej fanny:)!<3

Hur ofta har du och ahmed sex;)?

2011-04-23 @ 22:15:36
Postat av: Anonym

du svara aldrig på vad din pappa tycker om Ahmed ?

2011-04-23 @ 22:55:56
Postat av: :)

Asså fanny, vill bara säga att ja tycker verkar fråga ganska mycke om ahmed osv? Skit i dom dumma frågorna, som tex den suga av lala.. vafan? man frågar inte sånt! Iaf: Min fråga till dig är: Vart köper du de flesta av dina kläder? ^^ kraaam!

2011-04-24 @ 02:55:42
Postat av: Anonym

Va är din stil egentligen för ena dagen går du typ i push up, löshår och tighta blusar och andra dagen har du typ skate stil?! ;d Alltså inget illa menat men det ser lite konstigt ut, men självklart får du gå i det du vill! och en sak till du skriver ju alltid att du har slitet hår och massa varför klipper du dig bara inte nu när du har löshår syns det ju endå inte om du klipper dig och de är ju väldigt slitet!

kram

2011-04-24 @ 13:38:24
Postat av: ahmed

knulla mig ikväll fanny ^^!

2011-04-27 @ 18:26:31
Postat av: sara

Asså är inte ahmed muslim ? För det verkar nt så!

:-S varför knullar han ?:-o

2011-05-02 @ 23:03:56
Postat av: beundrare

vart bor din ex och har ni hafft sex? hur gammal är han och var han otrogen?jag har typ hört att han har flickvännn:O

2012-04-08 @ 00:49:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback