Make it or break it


har blivit heelt beroende av den här serien.
line berättade för mig om den idag och nu har jag redan hunnit kolla snart 3 avsnitt.
det handlar om de fyra tjejerna på bilden, de tränar allihopa gymnastik (vilket självklart gjorde att jag blev beroende hehe) och så handlar det även om deras familjer, deras eget liv och allt som händer runt omkring.
såå är du intresserad av gymnastik så tycker jag du gör som jag och laddar ner de olika säsongerna.
riktigt bra :DD !

update:
http://tv.blinkx.com/show/make-it-or-break-it/TJGszSiX1xFCABdmI0KHXHa1z8M#s2e1
- där kan ni klicka in och kolla på alla säsonger gratis :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

vart kollar man på den? :D

2011-04-26 @ 16:19:49
Postat av: fridaa

Var ladda du ner säsongerna? Hittar inte ;)

2011-04-26 @ 22:09:48
URL: http://fridaarunesson.blogg.se/
Postat av: Anonym

måste man vara premium användare för att kolla på det?

2011-04-27 @ 00:10:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback