loooov

kom nyss hem från skolan, slutade egentligen vid kvart i 3 men satt kvar med främst line men även sarah efter skolan och pratade om alltalltallt verkligen, älskar er tjejer.

nu är jag iaf hemma som sagt och ska äta lite och så, sen kanske det blir en sväng till thn med line. vi ska fika och kika runt lite på stan, även träffa någon hon kände tror jag. blir nog toppenbraa. :)
&nu har vi ju även lov eftersom att vi är lediga imorgon! hur skönt som helst verkligen.
men vi hörs ikväll, pusss


Kommentarer
Postat av: Anonym

hej :)

jag har färgat mitt hur brunt för någon månad sedan och vill färga tillbaka till blondt men jag vet inte hur blondt jag kan färga det med en gång nu när jag har brunt :) så eftersom du har färgat till blondt från brun så tänkte jag att du kanske kommer ihåg hur du gjorde? :))

har inget med bilden att göra kanske men ville fråga dig så.. :)

2011-04-14 @ 20:35:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback