word.

let's move saken i arenan var fett seg. det enda jag och emeloooj gjorde var att gå runt och prata med massa folk.
fast vi körde även lite på airtrucken. (enlångmjukgymnastikmattamedandraord).
sen cykla hem och äta lite snabbt eftersom att klockan redan var halv 5 när jag kom hem.
cyklade iväg till träningen och tränade i en och en halv timme, vi körde tzukaaa. grymt kul även om jag suger.
ahjja, sen cyklade jag iväg till stan där jag mötte adam, vi gick runt och kollade på alla som sprang vårruset och typ prata. du är bra du pojken.
och till er som tror att vi är tillsammans eller på G igen vad ni nu tror, det är inget mellan mig och adam. bara för att vi träffas och så betyder väl inte det att det är nått mellan oss? vi är bara väldigt bra vänner.
kom hem igen runt 21.00 då åt jag och kollade på tv med mamma och syster.
imorgon blire halv dag i skolan, och hela dagen tillbringas då i arenan, göööttt.
pusss.

MALIN KOMMER HEM IMORGON IIIHHHH! <3

&jag saknar min voovvveee. :(

Kommentarer
Postat av: caroline

vart är din vovve? :O

2010-05-12 @ 09:39:57
URL: http://luftenboridinasteg.blogg.se/
Postat av: malin :)

fannyy?

JAG ÄR HEMMA NU :DDDDDDD

jag vill träffas så fort du kommer hem, okej? (:



jag älskar dig. <3



och btw, saknar vovve? "/

2010-05-13 @ 12:58:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback