vårcupen på lördag.

chhhaaa.
sitter i sängen och snackar med lundii på skype.
han är bra han.
nu ska jag snart iväg och dansa med gymnastiken,
även om jag är sjukt trött och förkyld.
men eftersom att det är vårcupen på lördag känner jag att jag måste. :)
har inte tränat på nästan 2 veckor nu.
har inte en aning om vad jag ska göra på tävlingen.. ahja, det löser sig.
måste vi hoppas på iaf.
malin åker ju även till turklandet idag, hon är borta en vecka..
men veckan kommer kännas som en evighet.
men du får hade bäst nu tjejen, jag älskar dig mest. <3
nej nu måste jag åka. puss!


bäst.

Kommentarer
Postat av: evelina karhu ")

MEN FANNY LILLA! det är minminmin-miiiin låt!!!! :@



höhö Xd

:D <3

2010-05-05 @ 12:44:50
URL: http://karhuevelinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback