ser en stjärna falla ner så jag blundar och önskar.

shhheeeennaaaaa
hela förmiddagen spenderades tillsammans med batte och 6 stycker 3;or som vi hade hand om i arenan, haha ganska kul faktiskt. förutom att erik den skitungen kasta sten och slog på min röv hela tiden. irriterande som tusan -.-!
iaaaf, efter skolan drog jag med emeloooj bästa till sportlife! asnajz. vi var väl där i typ 1 & en halv timme.
jag älskar dig tjejen, du betyder så galet mycket! ♡
nu är jag iaf hemma igen och ska kanske åka till ludwig en sväng, vi får seeee.
annars ska jag träffa hanniibannii. eller rättare sagt ringa henne :).
ppuuss.

och svar till anonym;
- min rosa randiga tröja har jag köpt på vero moda :))!

haha cleaN strumpA



Kommentarer
Postat av: felicia

du blev jätte fin i håret fanny! :)

jätte söt (:

men vad heter låten ? :)

2010-05-12 @ 16:51:34
URL: http://rrosasockervadd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback