smoooch!

SHHUUUEE!

vaknade runt 11.00 och nu har jag precis fått alla bilder från markuuusbuseN ;d
äntligen! huhu (a)
gårkvällen var som sagt bäst, var med malin, emelie, marcus, tyft och hans kompis&falk för det mesta.
men träffade även på jätte många andra :)).
tack för kvällen gott folk. <3

idag blir det troligtvis överby med malin och emelie, och då ska jag köpa mina byxor! =DDDD iihhh. happyface.
ikväll ska jag träffa hanna, har jag själv bestämt ^^,  om hon kan vet jag ju inte men jaaaa.. (a) haha.
hanniibannii, när du läser detta, ring mig! :)

hoppas ni får en toppendaag. puss på er finisar.



markus är fotograf och redigerare. =)

Kommentarer
Postat av: hanna

vad andvänder du för kamera? :)

2010-05-01 @ 15:03:15
Postat av: V I O L A

Grattis till konfirmationen Sötnos! Önskar jag kunde vart där och retat dig lite :)

Men jag är HEMMA :D hoppas du kommer till träningen imorgon, I'll be there for sure!

Love you girl <3

2010-05-01 @ 15:43:58
URL: http://violas.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback