plugg plugg & plugg

gooodmoorgon.'
idag ska jag plugga, hela dagen lång.
får ju inte träna heller så ja, hela dagen går åt till att plugga.
K U L .
och ingen mobil har jag. buhuhuhu
den dog igår. verkligen helt död är den nu, den har ju återuppstått några gånger men nu är den död.
så ja, smsa inte.. om någon vill mig något så ring hem till mig eller ta kontakt på msn, facebook o.s.v.
jag ska försöka hitta en som jag kan låna. :)
om någon vill gå promenad eller nått med mig ikväll kan ni väl höra av er på något sätt? =DD

just det, bilder på mina byxor och tröjan kommeeer.. hah jag orkade inte igår :)
fick ännu en fråga från anonym, byxorna jag la ut i inlägget "mj0" (dom jag har köpt) finns på junkyard!
pusss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback