malin bloggar=DDD

erkänn att det skulle vara ganska kul om ja bloggade? (a) fast nä. palla ;D
jag sityter iaf hos fannyälskling nu. kände att vi behövde snacka lite.
Nu är fannys hund här och jag måste bara säga att modern family ärju underbart kul (y) kärlek på det.
huhuuhu, jag hatar denna datorn. det går inte åh skriva på den -.- tänk er bara en dator med trög mellanslagstangent.blubb.
nu ska ni få läsa ett långt ord, som emeliebästa lärde mig :D
förstamajdemostrationtalsuppsättarförman.

ha det bra nu alla trogna läsare på fannys tuffa blogg. mkkt tuffare än kissie, fast det är ju inte svårt ;o
pusspuss. <3

JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT FANNY. <3


Kommentarer
Postat av: Coolboy

WzUp bRoR ;]

2010-05-21 @ 23:31:58
Postat av: SarahWesterlind

två heta brudar på en och samma bild :oo ♥

2010-05-22 @ 01:25:11
URL: http://fannypetrine.blogg.se/
Postat av: Millan❤

Sötaste på bild!! :D

<333

2010-05-22 @ 10:23:03
URL: http://millanwallin.blogg.se/
Postat av: SaraN

Fast kissie lägger ju in roliga grejer, den här bloggen är ju jag har tränat, ska sova, godnatt..pratat med calleponken, mucho bra ._. kissie är MUCHO bättre.

2010-05-22 @ 18:12:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback