du är mitt allt och jag älskar dig.

för jag lovar dig gumman, du är allt det jag behöver för att må bra.
för jag tycker verkligen om dig och du är min bästa vän.
för bara för dig kan jag vandra genom eld och trampa på spikmattor.
för du ger mig en anledning till att leva.
för du är mitt liv, mitt hjärta, min bästa vän.
för gråter du så gråter jag och hoppar du så hoppar jag.
för det finns ingen som dig, du är mitt allt och jag älskar dig.

hanna? - jag älskar dig så jävla mycket.



du är mitt allt, lova att aldrig lämna mig?
du är min ängel från himlen och min andra halva.

Kommentarer
Postat av: felicia

jätte fint skrivet fanny! (:

& texten påmminner mej om din syster o:

2010-05-03 @ 19:02:01
URL: http://rrosasockervadd.blogg.se/
Postat av: felicia

asså att hon betyder lika mkt som hanna gör för dej (:



2010-05-04 @ 07:41:06
URL: http://rrosasockervadd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback