astrid!

shuuue!
skolan var tråkig som alltid..SO,svenska,matte&skriva på rapporten.
när vi slutat vid halv två gick jag med calleponken & emeloooj in till stan,
vi köpte glass och satt på scenen vilket slutade i mycket prat och bus.
astrid, (en tjej som går fram och tillbaka i stan och som har en tendens att försvinna och komma tillbaka), hon är fett läskig. och cykelolyckor är pinsamt. HAHA.
vi träffade även på liniissötnos som jag saknat massa!
jag älskar er hörrni. ni är bäst. <3

nu ska jag plugga som en galning inför matte provet imorgon.
och även skriva det sista på rapporten.
pussssss


alla älskar photo booth bilder. right? :DD

Kommentarer
Postat av: Anonym

är det något mellan dig och calle?

2010-05-27 @ 14:35:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback