jag är säker på att du hört det förut.

jag måste bara dela med mig av detta kuliga som hände igår efter att vi (jag&min konfagrupp) vart på bio!, Alice i underlandet, helt okej faktiskt! :)

Jonnys mamma frågar jonny vilken bio vi har sett,
jonny svarar:
- alice i underlivet.

HAHAHAHAHAHAHAHAHAH.  jag dog när jag fick höra det.

iaf, kommer inte blogga på hela helgen eftersom att jag dra på konfalääääger.
rätt så nice faktiskt. =DD
förutom att vi ska sova i tält dårå . men ahja. det lööser sig. :)
har precis haft spanska & nu har vi musik.
hanna kom även hem till mig igår,
jag älskar henne verkligen mest av allt.

och som calle sa, att det var min dag igår. eftersom att det var våffeldagen. hihi.
"HEJ!, nu ska vi göra våfflor!" -.-

puusss.

Kommentarer
Postat av: Aggeoa ♥

Hej, du gick tyvärr inte vidare i veckans blogg denna vecka. Men rösta gärna på dem som gick vidare! :)

2010-03-26 @ 17:53:21
URL: http://aggeoa.blogg.se/
Postat av: Alexanderviktoria

Perfect site, i like it!

2010-12-23 @ 11:52:42
URL: http://alexanderviktoria.blogetty.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback