Lärljungarna.

hej.
ääääntligen hemma från kyrkan nu.
har vart en väldigt lång dag.
prästen / martin snackade om dop & konfirmation.
sen lekte vi en lek, jag,malm&emelie var helt klart bäst. haha =DD
och när vi åt så skratta jag och emelie så vi grät. HAHAHA. fyfan, älskar dig tjejen! <3
nu ska jag snart äta och dra till vargön ännu en gång.
ska till malin med folk, ffffettnice.
ppuusss.


förlåt. men det är fan inte mitt fel hela tiden.
jag kan inte hjälpa att det blir såhär.
du behöver inte bli så jävla dryg bara för att jag gör nått annat.

Kommentarer
Postat av: sofie

sv: härligt ;D

jag också, fast konfirmerar mig inte förrens maj :)

när gör du det?

kram<3

2010-03-13 @ 16:51:15
URL: http://sofiesanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback