it's always something wrong.

jag är så sjukt trött på allt.
finns nog egentligen ingen som förstår.
hemligheter blir till nyheter på 1 dag i vänersborg.
men jag fattar inte, ett eller några sms mellan två kompisar?
hur farligt är det? och hur fel kan någon uppfatta det egentligen?
vad är det som är så svårt med typ, "hej, hur är det?"  .
så jävla trött på alla rykten och missuppfattningar.
ni som har hört något mellan mig och en annan kille,
snälla, tro inte på det. det är för fan inte sant.


onödig text.
ja, jag vet.
men jag behövde skriva av mig typ.
och ni behöver inte kommentera.

utvecklingssamtalet gick toppen och ah. jag är mer än nöjd.
nu ska fanny sova, jag vet att klockan bara är 20.00.
men jag jag är sjukt trött och inte på humör.
godnatt sötnosar. ♥

Kommentarer
Postat av: Viola

Hhm. Jag vet att du inte sa att man behövde kommentera.

Men jag kände att jag behöver det ändå.

Jag älskar dig Fanny.

Helt sjukt obeskrivligt mycket.

Glöm aldrig det.

<3

2010-03-24 @ 20:28:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback