Axel gästbloggar !

Nu råkar det vara så att Fanny ville att jag skulle skriva lite och eftersom jag inte har någon aning om vad jag ska skriva så kan jag ju berätta för alla att Fanny Nilsson har ramlat med sin bräda !

Juste, RAMLAT!

Hon åkte runt i sälen och trodde hon ägde backen och samtidigt som hon spanar in en snygg skidlärare på 25 somrar, så åker hon rakt in i ett träd. Trädet var inte speciellt stort, men eftersom Fanny är Fanny är det inga problem med att träffa det.

Lyckligtvis klarade hon sig utan skador och hon är tillbaka i backen igen !

Det jag egentligen vill säga är att jag saknar dig Fanny och tycker att du borde sluta spana in skidlärare och hålla dig till adam istället!

puss på det !

dagens citat:

"jag är inte låg, jag är hög!" - Fanny Nilsson

/axiiil

Kommentarer
Postat av: arjeta

hahahahahhaha fanny då! klantigt! =DD<3

2010-03-19 @ 09:34:04
Postat av: Linnea

Who the fuck is Axel? :)

Men jag förstår dig, det finn för många snygga killar i backen!

2010-03-19 @ 13:29:57
Postat av: Aggeoa ♥

SV: Haha, jaa. Var med nästa gång du ;) Det lär bli en nästa gång. Fy fan vad mkt kommentarer jag har fått :D<3

2010-03-19 @ 15:48:02
URL: http://aggeoa.blogg.se/
Postat av: Adaaaam. :)

Jaja, hon är som hon äär; ))

en BLONDIN. ^^

2010-03-19 @ 20:34:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback