ah jo tjena ! ;)

CAROLINE?!?!
vad är det där & lägga in en sån bild!!!!?
INTE OKEJ.
men jag saknar dig oxå hjärtat! masssssor. <3


äntligen hemma efter en lååååång bilresa.
världens köer ända från sälen.
tur att jag har sociala kompisar. (y)
skulle egentligen tränat vid det här laget,
men jag är jätteförkyld, har ont i halsen & en dundrande huvudvärk.
det suger.
så jag får sätta mig och plugga istället, även om jag inte orkar.
spanska,so,no,matte&engelska.
någon som kan berätta för mig vad vi har i engelska?
pussss.

Kommentarer
Postat av: Hannaa

ni har en text i kapitel sju och en i åtta ,

sen har ni även 35 glosor i varje text och det är tills imorgon :)

varsågod för hjälpen , bara för att jag är grym ;)

pusspådig;* <33333333

2010-03-22 @ 00:44:35
URL: http://allkindsofluck.blogg.se/
Postat av: axiiil

ah jo tjena (h)



fastnat mer i någon gran? ;) <3

2010-03-22 @ 07:21:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback