botvidmullvad.

hheejjs.
vaknade mellan mina bästa vänner malin & emelooj förut.
vi gick upp vid halv 11 ungefär och åt frukost osv.
dom åkte vid halv tolv och vid halv 1 cyklade jag ner och mötte luddeludd vid läktaren.
vi kollade på hanniis match, duktiga ärom! :) 1-1 blev det även om jag inte såg slutet..
det var för att jag och ludwig åkte med botvid, johannes & elli hem till johannes.
och gissa vad vi gjorde där?..
- haha vi snaggade botteee! =D
johannes; " asså... ska jag vara ärlig ser du ut som en mullvad.."
HAHAHA fyfan vad kul det var.
det såg förjävligt ut i början men resultatet blev great! =D
är iaf hemma nu igen eftersom att jag snart ska iväg och trääna.
&efter det kanske åka till sanden. vi får seeee Yaaa00.
pussssseen

finast <3.
bilderna är tagna från sandras blogg & amandas blogg (: .

Kommentarer
Postat av: Hanna

fanny är besatt av ludvig :D

<33333333

2010-06-06 @ 18:31:34
URL: http://allkindsofluck.blogg.se/
Postat av: Linnea

HIHIHIHIHIHIHIHIHIH!!!!!

2010-06-06 @ 19:33:27
Postat av: klara( fannys tjej)

FannyHjärtaLudwig!

2010-06-07 @ 07:57:38
Postat av: Anonym

är du tsm med ludwig ? :)

2010-06-23 @ 12:54:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback