träning sen vargön!

hej busar.
sitter just nu här i träningskläder och väntar på att träningen ska börja.
wweeey vad jag är pepp! + att jag får ju träffa alla tjejer igen. tummen upp!!
efter träningen blir det att åka till vargön.
sover hos malin ikväll med henne och emelie.
kommer bli supermysigt. tjejkvällar är dom bästa.
förhoppningsvis kommer det in lite nya bilder oxå.
ha en toppen söndagskväll!
pussss


bilden är huuuur gammal som helst och jaaa jag vet att den är helt bedrövligt fyyyl.
MEN ÄNDÅ EN BILD.

axel&jacob?
- imorgon! jag lovar. =D

Kommentarer
Postat av: sofia

det rä kul att få höra sånt! har du bloglovin förresten :D?

2010-07-25 @ 16:53:48
URL: http://adayofmylifee.blogg.se/
Postat av: manda

så fin är du!!

är du tsm med ludvig fortfarande? :)

2010-07-25 @ 18:53:57
Postat av: Catotanja

What an awesome site.There certainly has been a lot of work gone into this.Congratulations for a job well done

2011-07-27 @ 10:31:59
URL: http://catotanja.blogoom.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback