helvete heller!

"Fanny och gustav?
Vem kunde tro detta?
Kan hon inte nöja sig med ludvig?
Vad är det för fel på henne :o
fanny blev av med oskulden med gustav på fyllan, när hon hade ludvig..
Trodde att hon var lyckligt lottad med nej!
Hon har blivit en sådan hon aldrig skulle bli :o
fy fan fanny!"


- det här är ett äckel kedjesms som skickas runt just nu.
&inte ett piss av det som står där är sant.
snälla, tro mig.
jag skulle aldrig göra så mot min pojkvän, aldrig någonsin.
och gustav, han är min vän.
en väldigt nära vän och inte mer än så.
vad är det för problem folk har med det?
har ni fått det här smset är jag mer än tacksam om ni skriver det till mig.
och om någon vet vem jäveln är så snälla, hör av er för fan!
/fanny.

Kommentarer
Postat av: Alva

så jävla sorgligt att folk inte har några liv och hittar på rykten.

<3

2010-07-11 @ 10:24:06
Postat av: Millan❤

Visst jag kanske inte känner dig så himla väl, men jag vet att du inte skulle göra nånting sånt!! :*



Håller med alva,! <33

2010-07-11 @ 14:05:25
URL: http://millanwallin.blogg.se/
Postat av: Aggeoa ♥

Asså, seriöst. Den som skrev det där smset har nog kollat liiiiite för mycket på Gossip Girl tror jag. Haha. ;)



Nej, men det är skit att sånt händer. Som jag sa till Gurra: Hoppas ni får reda på vem det va! :)

<3

2010-07-11 @ 16:28:48
URL: http://aggeoa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback