du är mitt allt och jag älskar dig.

hanna wetterling,
mitt allt, mitt liv, hela min värld.
jag vill aldrig mer vara utan dig.
du är det enda jag behöver för att kunna andas.
och det är du som betyder mest av alla.
aldrig någonsin att någonting någonsin ska få komma oss emellan.

att älskas utav dig, är det vackraste för mig.
varje liten sak som du gör & varje sak som du säger,
får mig att förstå att du är en vän som är det finaste någon kan få.
och det finns ingen som förstår så bra som du.
det kan jag svära på.
mitt hjärta tillhör dig.
föralltid.
jag kommer aldrig släppa taget om dig.
min egna ängel.


Kommentarer
Postat av: Hanna

du är min prins som ska föda mina barn (L)

det är elakt för barnen att splittra sina föräldrar,

älskar dig tjejen (L)

2010-07-30 @ 02:43:36
URL: http://allkindsofluck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback