brb, skåne. ;d

åhh, tack för alla fina kommentarer.
blir så glad. ni är underbara!

dagen spenderades nere på sanden/stan med gnu,lund,malin&emelie.
sjutk bra dag, har även badat. yeeeey. =D
&kvällen har tillbringats med mina bästa vänner, malin & emelie.
vi har vart med en massa folk och det var mucho trevligt!
aldrig utan er, jag älskar er mest i världen tjejer. ♥

imorgon drar jag till skåne. igen.
den här gången ska jag & syster vara där nere med farmor. i henne hus.
tråkigt att åka hemifrån igen men det är faktiskt väldigt mysigt där nere. :)
kommer inte kunna blogga men, hanna! du får gärna gästblogga. =D
om någon mer vill det så smsa mig så får ni lösenordet. haha (a)
kommer hem på onsdag igen.
kommer sakna min fina pojke hur mycket som helst.
bluubbiibublblbb. men..får träffa han när jag kommer hem.

HARE BÄST NU OCH NJUT AV VÄDRET.
peace!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback