ASSÅ FÖRLÅT FÖR ATT JAG ALDRIG SLUTAR SKRIVA SÅ LÅNGA INLÄGG..

hej busungsar!
min kväll har åter igen vart väldigt väldigt bra.
åkte ner till hemmakväll runt 20.30 där jag träffade lund.
vi "strögade" runt in da city ett tag och drog sen till sanden.
han är mycket bra den grabben.
senare kom emmasötnos, gnu (gustav(a)), ismar, rasmus, hicks & ngn mer.
och ännu senare kom ludwigsötnos och efter han kom matte, dennis & bengan.
haha finurliga killar dedär.
tack för en bra kväll allihopa!

imorgon ska jag träffa mina efterlängtade bästa vänner,
emelie och malin.
saknar tjejerna gaaalet mycket nu aassoo. ♥

måste även packa inför skåne. kul. -.-
ahja.
haha borde verkligen sova nu men orka gå ända till sängen lixom?..
NÄÄÄMEN PUUUSSSS?


någon sa att jag borde lägga upp mer oseriösa bilder, så visst! haha. JAG BJUDER

Kommentarer
Postat av: sagiiii

hah, söt äru fanny som har skrivit busungsar :D

men vi älskar dig ändå & saknar dig som satan <3

2010-07-09 @ 21:55:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback