kladdsoppa !

hejjdäär.
träffade ju min hanniibannii igår.
gud vad jag saknat den flickan!
vi bakade "kladdkaka" den blev mer "kladdsoppa" tror jag, haha :DD.
den blev fin tills vi tog på toppingen som innehöll grädde & godisar.. hmm.
kika in på hannas blogg så får ni se ! :) - allkindsofluck.blogg.se .

idag, lördag, vet jag inte vad jag ska göra.
någon som vill hitta på något kanske?
annars tror jag att jag ska åka ner till hemmakväll och köpa mig en godispåse och hyra 2012 .
hihi, svenskt lösgodis är något jag saknat! (a)
bloggar mer seeen.
&bilder kommer nog in senare oxå, några andra än dom jag la ut på bilddagboken &så :)).
jag vill bara säga att sebastian brorsson, min fina bror, han är väldigt bra.
ppuuss.

Kommentarer
Postat av: sebastian

ahw. du är bra (:

2010-01-09 @ 22:07:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback