gripande föreläsning.


mobba inte bilden, :( men jag tänkte att det blir ett roligare inlägg med en bild ^^ huhu.

hejjss.
kom precis hem från skolan.
vi var på en föreläsning på förmiddagen idag,
allvarligt talat, det finns inte ord för hur mycket den killen har upplevt i sitt liv.
allt från att bli misshandlad, se sin kompis sprängas mitt framför sig, misshandla sin mamma utan att veta om att han gjorde det och bli våldtagen m.m.
verkligen jättehemskt.
men han var en så otroligt bra föreläsare!, man lixom kunde känna hur jobbigt han hade haft det.
ahja, på lunchen träffade jag min syster, & vet ni vad? -jag älskar henne sjukt mycket.
Efter det hade jag hemkunskap, jag jobbade med sarah, vi gjorde .. öh, ja vad gjorde vi, HAHA.
det skulle bli en pastasallad från början, men till sist blev det typ bulgursallad?
men det blev gott! :DDD
så nu måste jag ficxa utvärdering på det oxå -.- , men det går snabbt.

ikäll blire träning! :D
pussss.

Kommentarer
Postat av: axelpraxel.

du är grymt söt! (:

<3

2010-01-19 @ 16:20:09
Postat av: hanna

jag kan mobba bilden :D

för jag gör alltid tvärt emot än vad du säger (aaaaa'

<33333333333333333333333333

2010-01-19 @ 18:19:16
URL: http://allkindsofluck.blogg.se/
Postat av: Pauline

Jag älskar dig jätte mycket syster, jag ska göra allt, precis allt för att få dig att må bra

<333

2010-01-19 @ 21:08:41
URL: http://ppaulinenilsson.blogg.se/
Postat av: agge

Aaa, den föreläsningen var väldigt, väldigt stark! Jag typ grät. (a)

2010-01-20 @ 17:44:09
URL: http://aggeoa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback