hjärtat. <3

tjjaaabbaa.
skolan var helt okej, förutom att jag hatar NO mer än allt annat ;o
på hemkunskapen gjorde jag & millan soppa, det blev faktiskt god, tro det eller ej!
sen fick jag skjuts hem av pappa, nu sitter jag och lyssnar på musik och spelar gitarr.
senare ska jag även träna småbarn i två timmar, wihu -.- haha usch.
på torsdag ska jag träffa caroline, har jag bestämt.
för allvarligt talat, jag saknar henne mest. <3

pauline syster nilsson,
du ska veta att du betyder så sjukt mycket för mig.
det du har gjort för mig är det inte många som skulle ha gjort för min skull.
du är mer än vad jag förtjänar hjärtat.
jag kan inte beskriva med ord hur mycket jag älskar dig,
och hur lycklig jag är för att du är min bästa vän.
systrar genom allt.
jag älskar dig pauline nilsson!
<3333

jag säger bara, gå in och kolla, nununu. :DDD
det är bloggen om våran kabaré typ, bara ett inlägg än så länge, men det kommer fler såklart. :)
http://pottersaventyr.blogg.se

pusshejjagälskardig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback