hitta på något med mig?

någon som vill hitta på någoooot?
jag har sjukt tråkigt och orkar inte göra so :(

skolan var helt okej, fick ju träffa alla igen, :DDD
tummen upp på det!
vi hade vanliga lektioner, & på hemkunskapen gjorde vi kanelbullar, mums.
sen hem och värma mig med 5 filtar framför brasan, jag tappade skorna när jag gick och fick jättemkt snö i mina strumpor :(( kalla mig inte klantig ;o (a) hiih.
snart ska jag kika film, jag tror det blir step up 2.
ikväll ska jag inte göra någonting.
hör av er om ni vill ut och gå eller träffas :)).
pusss.


det är inte såhär jag vill ha det.
jag klarar inte av att se dig stå där utan att ens kolla åt mitt håll..
jag saknar att få vara nära dig.
att bara kunna gå fram och sätta mig bredvid dig.
jag vill ha det tillbaka,
men jag vet inte om du känner likadant.

Kommentarer
Postat av: hannaaa såklart =DDDD

jag hade velat.. :(

jag var så himla trött och sliten så jag struntade i träningen..

vi kunde ha haft myspys :)

<33333333333333333333333

2010-01-11 @ 19:43:35
URL: http://allkindsofluck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback