hemma igen dårååå.

HON ÄR HEMMA.

haha, äntligen hemma igen.
eller ah, inte äntligen men gosh vad jag har saknat vänersborg&människorna!
resan har vart helt fantastisk.
livet leker där nere och allt är bara så himla bra.
var bara sjuk en gång, magsjuka.
har blivit väldans smal men jag äter upp mig!
.. hoppas vi.  (a)
jag har enormt mkt bilder och några lovar jag att lägga in, men knappast mer än hälften ^^
det är ca 500 kort. huhu ;d
&jag har faktiskt blivit brun! haha. okej, inte så konstigt men ahja :DDD
igår när jag kom hem kom det en annan brun tjej över till mig, maaalin<3.
hon stannade en stund och kollade på alla grejer jag köpt och det är en heeel del.
idag ska jag träffa hannii, det blir bäst. för jag har saknat henne oändligt mkt. <3

och masssssa tack till erika&hannii som gästbloggat.
ni är bäst.

bilder kommer inom kort. puuuss!

Kommentarer
Postat av: Millan:D

Jaaaa! Du är hemma! Hoppas du haft de jätte braaa vi ses på måndag! :D:D



<33

2010-01-08 @ 10:54:26
URL: http://millanwallin.blogg.se/
Postat av: agge

Ät upp dig Fanny. Det är inte hälsosamt att vara smalare än vad du redan är =)

Hoppas du har haft det bra. Hihi <3

2010-01-08 @ 11:07:06
URL: http://aggeoa.blogg.se/
Postat av: Hannaaaaaaa

bäst för dig att du äter upp dig , annars får du med mig att göra ooooo;

älskar dig sjukt mycket !

saknat dig har jag absolut gjort ocksåå (L)

<33333333333333

2010-01-08 @ 15:05:34
URL: http://allkindsofluck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback